با حسن نیت: چگونه بنیانگذار آب میوه ماه ، آماندا شانتال بیکن ، محتوای خود را حفظ می کند ، در حالی که محتوای خود را به حداقل می رساند

از مانتراها گرفته تا مراقبه ، هوشیاری تا تجلی ، Well Intentioned نگاهی صمیمی به نحوه ایجاد فضا برای مراقبت از خود به روش های بزرگ و کوچک می دهد.

آماندا شانتال بیکن یک بیداری را تجربه می کند – به معنای واقعی کلمه. بنیانگذار آب میوه ماهان و بشارت دهنده زندگی پاک که دخترش ، وجرا ، تقریباً دو سال پیش متولد شده است ، می گوید: “بی خواب بودن در 20 سالگی من ، هنگامی که پسرم را داشتم ، خوب بود.” “اما این بار ، وقتی به 40 سالگی نزدیک می شوم ، قضیه فرق می کرد. من تازه احساس اعتماد به نفس در بازگشت به خواب سالم دارم. ” بیکن مسلما تنها نیست. پس از یک سال که در آن بیماری همه گیر سلامت جسمی و روحی ما را خراب کرده است ، افزایش استرس و اضطراب باعث شده که کیفیت z یکی دیگر از مصدومین دوره COVID باشد. آنها همچنین از بیکن یک زن بسیار شلوغ ساخته اند. “مجنون” ، اینگونه توصیف می کند که میزان ترافیک به عنوان محبوب محبوب سلامتی خود است ، که ده سال پیش به عنوان مقصدی فروتن از ساحل ونیز برای آب سرد فشرده و شیرهای خشکبار آجیل ساخته شد و از آن زمان به یک داروی زیبایی تبدیل شده است – از طریق نجات از درون ، از طریق گردوهای گرد و غبار ماکا و پودرهای تغذیه ای به نام کیهانی. در سال 2018 ، بیکن —یکی از دانش آموزان آشپزی متولد نیویورک ، که تحت نظر سوزان گوین قهرمان غذاهای آرام ، آموزش دید – با یک خط مراقبت از پوست شش تکه که از رویکرد کل نگرانه او استفاده می کند (و جهت گیری هنری آرزو) زیبایی را از خارج کنترل کرد. اما این کنترل او از “گرد و غبار” سازگار و گیاهی است که او با یک بیوشیمیست برجسته فرموله می کند ، تا حد زیادی به رشد لرزه ای مون آب میوه در پشت رونق مکمل کمک کرده است که پیش بینی می شود در هفت سال آینده به 272.4 میلیارد دلار برسد. وی با افتخار می گوید SuperPower ، کپسول تقویت کننده سیستم ایمنی بیکن که حاوی ویتامین C لیپوزومی ، روی ، ویتامین D و بتا گلوکان است “اولین مکمل ایمنی 100 درصدی ایالات متحده در این فرم است.” وی درباره نقطه تفاوت Moon Juice در بازار اشباع به طور فزاینده ای ادامه داد: “ما واقعاً از نظر منبع ، دوز و فرم پیشرو هستیم” ، خاطرنشان کرد که ویتامین D وی گیاهخوار است – و از قارچ های دکمه ای رشد یافته در یک مزرعه ارگانیک در آمیش کشور پنسیلوانیا گرفته شده است. اما عمده موفقیت آن را می توان ناشی از ناملموس بودن خاصی دانست. بیکن می افزاید: “این واقعاً علاقه من است.” در اینجا ، او فرمول سخت کوشی خود را برای سلامتی ، رضایت و حداقل 8 ساعت چشم بسته دارد.

1. غیر واکنشی باقی بمانید

توانایی مهار یک وضعیت و “خوابیدن روی آن” یک قدم ضروری در رشد من بوده است – در مشاغل ، خانه ها ، مردم ، سیاسی ، تغذیه ای. لمس می کند همه چیز. مدتی طول کشید تا به این عضو اعتماد کنم ، یا انرژی لازم را دارم تا به درستی آن را امتحان کنم ، اما این مانند یک عضله است: هرچه بیشتر قادر به تمرین مرزها و مهار باشم ، راحت تر می شود. برخی از افراد ذاتاً با این نوع فضل متولد می شوند. من نبودم. من یک برج زن آتشین هستم. اقدام و واکنش سریع مهارتهای زنده ماندن من بود و آنچه فکر می کردم اقتدار من از آن ساخته شده است. صادقانه بگویم ، به عنوان یک بزرگسال جوان ، اشاره مداوم به “زمین بودن” خسته کننده و ترسناک به نظر می رسید. اما یافتن صبر و حوصله بسیار راحت تر بود وقتی که من هموستاز بیولوژیکی را یافتم ، که برای من یک سفر ده ساله بود ، بسیار طولانی است! این در واقع انگیزه ای برای شروع آب میوه بود. نباید اینقدر طولانی می شد. من تصور می کردم که من فقط یک فرد مزاج هستم ، اما متوجه شدم که بی صبری ، عصبانیت ، اضطراب ، بی خوابی ، افسردگی ، خستگی از ویژگی های شخصیتی نیست بلکه یک وضعیت بیولوژیکی است. از طریق سالم تر شدن ، و متعادل سازی هورمون هایم با چیزهایی مانند Sex Dust در قهوه ام روزانه ، میکروبیومم با چیزهایی مانند Ion Biome و سطح کورتیزول ، قادر به حل بسیاری از این مسائل شدم. SuperYou از “چیزهای” من متولد شده است. من کوکتل می خوردم ، اما فهمیدم که این چهار سازگار – ریشه شاتاواری ، ریشه اشواگاندا ، میوه آملا ، ریشه ردیولا – بازی ها هستند. من می توانستم تغییر را مشاهده کنم ، تغییر را احساس کنم و تغییر در پانلهای خون و هورمون خون من ظاهر شود ، که انجام آنها به طور منظم بسیار مهم است ، یا با یک پزشک داروی کاربردی یا با تمام پزشکان دارویی در خانه وجود دارد ، استرس و هورمون ها ارتباط زیادی با روده ما دارند – همه آنها با هم تعامل می کنند. از یک مکان جسمی و روانی قوی تر ، می توانم تعهدات بزرگتری نسبت به سایر روش ها انجام دهم که بیشتر توانایی من را برای ایجاد آرامش اطلاعات تحریک کننده ، و بازگرداندن اطلاعات با وضوح بیشتر فراهم می کند. این چیزی است که من بیشتر از آن می خواهم و دائماً روی آن کار می کنم!

تصویر محصول

Adaptogens گرد و غبار جنسی آب میوه ماه

تصویر محصول
تصویر محصول

آبمیه ماه SuperYou مدیریت استرس روزانه

تصویر محصول
تصویر محصول

تست هوش Viome Gut

2. استراحت بمانید

اگر شما یک مادر جدید هستید و نمی خوابید ، اشکالی ندارد ، این یک فصل از زندگی است ، شما در جنگ هستید. با تمام توصیه های خواب خارج از منزل (مثل این!) سفر نکنید و این دوباره برمی گردد. من بدون 8 ساعت خوب نیستم. همچنین من مجبور به خوابیدن از طریق ملاتونین نیستم. من باید از نظر مدیریت زمان بسیار استراتژیک باشم ، زیرا از ساعت 5:30 صبح از خواب برمی خیزم و اطمینان حاصل می کنم که بدن من می خواهد حدود ساعت 9:30 شب از بین برود. من بعد از ساعت 12 بعد از ظهر کافئین نمی نوشم ، سعی می کنم از قرار گرفتن در معرض نور آبی خودداری کنم. ساعت 7 بعد از ظهر (که با داشتن یک مسدود کننده نور آبی در تلفن تقلب می کنم) ، یک ساعت قبل از خواب یک لیوان بزرگ Magnesi-OM با L-theanine می نوشم ، و سپس تمام چراغ های خانه را پایین می آورم ، که یک موثر است ترفند برای مغز شما! من نیز مانند کودکان ، تشریفات قبل از خواب را برای خواباندن من بسیار م effectiveثر دانسته ام. و اگر من بعد از 15 دقیقه خوابیدن از خواب دور نشوم ، به Pele Reports گوش می دهم ، این گزارش هفتگی طالع بینی هفتگی که بیش از 10 سال قبل از خواب آن را گوش می کردم. من واقعاً توصیه می کنم شروع به ایجاد عدالت در گوش دادن به صدا قبل از خواب کنید. این می تواند یک آهنگ ، ضبط صدای یک شخص خاص ، یک مراقبه خواب باشد ، یا اگر واقعاً مشکلی دارید ، یک متخصص هیپنوتیزم پیدا کنید و از آنها بخواهید یک نوار برای شبانه شما گوش کنند. این واقعاً آثار!

تصویر محصول

محافظ صفحه انسداد نور آبی EyeJust

تصویر محصول

3. محتوا باشید

محتوا نیست محتوا! به دنبال آرامش باشید ، نه بیشتر علوفه شبکه های اجتماعی! محتوا بودن وضعیت مطلوبی برای زندگی نسبت به شاد بودن است که احساس غیرواقعی و اجباری می کند. از ابتدای رضایت ممکن است خوشبختی بیاید و برود ، اما غم و اندوه ، عصبانیت و ترس نیز می توانند درون آن بیرون بیایند. در زیر همه اینها ، یک رضایت اساسی بین شما و شما وجود دارد. تمام آنچه که ذکر کردم برای رسیدن به این حالت ضروری است ، اما اگر فقط یک ابزار در دسترس من بود ، من مراقبه را انتخاب می کردم. من یک مراقبه دارم ، یک مانترا از تبار ودایی ، که می خوانم. اما این کار می تواند به سادگی 20 دقیقه نشستن هر روز صبح با چشمان بسته و گوش دادن به نفس شما باشد. یا نماز یا هر روز زمان یکسانی را برای متوقف کردن همه سر و صدا و حضور واقعی در نظر بگیرید. اجازه ندهید صنعت سلامتی هرگز احساس کند ارتباط طبیعی شما با خودتان از بین رفته است! این فقط نیاز به یک بازدید روزانه از شما دارد. اگر احساس ضعف و منفی داشته باشم ، از ضربه قدردانی نیز استفاده می کنم – بنابراین ، فقط یک بررسی سریع واقعیت از همه موارد ساده که یک برکت است ، برخوردار است. مثل این واقعیت که من در کنار عزیزانم نفس می کشم. تمام توجهات پیرامون ذهن آگاهی و مراقبه و تبدیل شدن به بخشی پذیرفته شده از زندگی ما بسیار زیاد است. اما نکته زیرین آن جنبه تجاری است. صنعت سلامتی یک جانور است! شما به یک معلم مرغ ، بالش ، برنامه یا گروهی برای کمک به شما در بازگشت و بازگرداندن تمرکز نیازی ندارید. و در ، و خارج مانترا برای این کار واقعاً مفید است و من دوست دارم از نفس به عنوان سیگنالی فوری به بدن استفاده کنم که در آن ایمن هستی و می توانی آرام باشی.

4 احساس کنید جوان تر

من معتقدم سن بیولوژیکی است ، نه زمانی. من مدتی در مورد سن به این روش فکر کردم: نحوه عملکرد بدن و ذهن ما با گذشت زمان 80٪ با سبک زندگی شما و 20٪ (برخی فقط 10٪ استدلال می کنند) با ژنتیک ما ارتباط دارد. ساعت های اپی ژنتیکی ما پویا هستند و عادت های روزمره میزان کنه را تعیین می کنند. وقتی به 40 سالگی نزدیک می شوم ، بیشتر از هر زمان دیگری تحقیق می کنم و روشهای جوان ماندن را با پیر شدن در خود می گنجانم. ادامه زندگی کافی نیست ما در دهه نود نیاز به نشاط داریم! این بسیار متفاوت از هدف این است که موها و پوست جوانتر از آنچه که از طریق توهمات نوری است ، که من نمی زنم ، ظاهر شود. من در مورد سرعت كاهش روند پیری در سطح سلولی صحبت می كنم و شروع آن هرگز دیر نیست! اینگونه است که من نرخ تیک خود را روزانه تنظیم می کنم:

هر روز صبح یک فرمول اصلی آنتی اکسیدانی مصرف کنید– وقتی رادیکال های آزاد بیشتری نسبت به آنتی اکسیدان ها در بدن خود دارید ، زمان تسریع می شود. رادیکال های آزاد به سلول ها حمله می کنند و باعث استرس اکسیداتیو می شوند که دلیل اصلی پیری سریع است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>