شمشیرباز المپیکی کات هولمز کلیدهای خود را برای تمرکز در اختیار دیگران قرار می دهد

کت هولمز طی تماس زوم از ایواکونی ، ژاپن ، جایی که او قبل از بازی های المپیک توکیو در یک پایگاه نظامی آماده می شود ، اعتراف می کند: “امروز تولد من است ، بله”. با این حال ، او برای مهمانی برنامه ریزی نمی کند – جشن رویایی به نظر می رسد یک پیروزی باشد. هولمز اکنون 28 سال دارد و از سن 9 سالگی شمشیربازی می کند ، در سطح جهانی مورد توجه قرار می گیرد. در سال 2008 او یک Sports Illustrated فینالیست «بچه سال». یک دهه بعد ، او اولین طعم پیروزی را در مسابقات جهانی تیم اپه زنان آمریکا به ارمغان آورد. امروز ، هولمز “شکار طلا” است.

هولمز پس از مدت ها تمرین در انزوا ، حمایت اخلاقی مادرش را برای مراحل انتخابی المپیک من ضروری می داند ، اگرچه بازیهای بدون تماشاگر ژاپن تغییر بزرگی نخواهد بود. “هیچ کس شمشیربازی نمی بیند!” او از فضای اطراف آنچه او “شطرنج ورزش” می نامد می خندد.

برای ورزشی که وابسته به ترکیبی از قدرت جسمی و روحی است ، هولمز دارای مزیتی فراتر از قامت استراتژیک “خسته کننده” است: او ذهن را مطالعه کرده است. هولمز با مدرک علوم اعصاب از پرینستون در دانشکده پزشکی Icahn Mt. سینا سال آینده (او به تازگی با دوست پسرش به نیوبرانزویک نقل مکان کرده است ، که در برنامه دکترا در روتگرز تحصیل می کند) و تمرینات استقامتی ذهنی را در زندگی روزمره انجام می دهد. او به جای ترس از دست دادن ، از دیدگاه برنده فراوانی عمل می کند. او می گوید: “من فردی بسیار معمول گرا هستم.” “برخی از این آیین ها – قهوه ، مدیتیشن و موارد دیگر – اما بسیاری از آن این است که اطمینان حاصل کنم که در طول روز ، من این کارهای کوچک را انجام می دهم تا به من کمک کند تا بهترین باشم.” در اینجا ، نمایی از ظاهر یک ورزشکار آمریکایی با فرکانس خاص خود در نوار شمشیربازی تنظیم شده است.

آب خود را بنوشید و بخوابید

من بیشتر آدم صبحگاهی هستم. قطعاً اولین چیزی که برای من قهوه است: قهوه فی نفسه یک رسم است. وقتی خارج از کشور هستم کمی سخت تر است ، اما وقتی در خانه هستم AeroPress را انجام می دهم. من 18 گرم قهوه آسیاب شده را اندازه می گیرم و بسته به دانه آن ، آسیاب آن را تغییر می دهم. من چند کافی شاپ محلی دارم که دانه هایم را در آنجا تهیه می کنم – فریاد بزنید قرمزها در پرینستون – سپس من 200 میلی لیتر آب خود را انجام می دهم. بنابراین ، قهوه شروع بسیار مهمی برای روز من است و همچنین آبرسانی به آن. من همه چیز در مورد هیدراتاسیون هستم. من همیشه دو بطری آب با خود دارم. من سعی می کنم حداقل شش لیتر در روز بنوشم. هفته ای دو روز در شهر نیویورک در چند مکان مختلف تمرین می کنم. من نماینده باشگاه ورزشی نیویورک، آنها به دلیل بیماری کووید بسته شده اند ، بنابراین من در آنجا شمشیربازی زیادی کرده ام باشگاه شمشیربازان. تمرینات بسیار دیر انجام می شود و من اغلب تا ساعت 11:30 شب به دلیل برنامه قطار به خانه نمی رسم ، سپس ساعت 6:30 صبح بیدار می شوم. مثل مردگان می خوابم. به طور جدی ، من می توانم در هر زمان و هر مکان بخوابم. در طول هفته من به طور معمول هفت ساعت و نیم می خوابم. صادقانه بگویم ، من طرفدار چرت زدن زیاد نیستم – در واقع احساس می کنم کمی بدتر هستم. من خواب مایع یا قهوه را ترجیح می دهم. حدس می زنم این چیزی است که من آن را در سر خود می نامم ، اما “خواب مایع”.

قهوه ساز و اسپرسو ساز AeroPress

FP Movement x Nalgene بیشتر آب بطری بنوشید

آموزش استقامت روانی

“من هر روز 10 دقیقه مدیتیشن می کنم. من این کار را از دوران دبیرستان انجام دادم – این واقعاً به من کمک می کند تا با یادگیری درست شروع کنم و واقعاً مرا متمرکز کند. همانطور که من برای شمشیربازی به صورت فیزیکی تمرین می کنم ، تمرکز زیادی می خواهد ، و بنابراین مدیتیشن در واقع راهی برای تمرین تمرکز بر آن شیوه استقامت ذهنی است که من واقعاً آن را تمرین می بینم. سالم است ، باعث می شود احساس بهتری داشته باشم و در آرامش باشم. اما در واقع ، من می توانم آن را از ابتدای فصل – هنگامی که وارد تمرین مدیتیشن می شوم – درک کنم که چگونه این استقامت ذهنی واقعاً ادامه می یابد و می سازد و قوی تر می شود. “

تصویر ممکن است شامل: لوگو ، نماد و علامت تجاری باشد

دیدگاه برنده را حفظ کنید

“قطعه دیگری که من فکر می کنم بسیار مهم است تصویر و تجسم است. من تجسم زیادی از حریفان مختلف انجام می دهم که با آنها روبرو می شوم ، همچنین خودم را روی سکوی مدال ها می بینم و می بینم که به مدال طلا می رسم. زیرا من فکر می کنم یک دوگانگی ظریف بین دانستن اینکه می توانید این کار را انجام دهید و باور اینکه می توانید آن را انجام دهید وجود دارد. باور داشتن آن برجستگی احساسی را دارد. گاهی اوقات شما می توانید کارهایی را فقط با انجام دادن آن انجام دهید ، اما من فکر می کنم واقعاً اعتقاد دارید که می توانید این کار را انجام دهید و قبلاً دیده اید که این کار را انجام داده اید این اعتماد به نفس درونی را برای بیرون رفتن و انجام آن به شما می دهد. بنابراین این بخش بزرگ دیگری است. من این کار را هم نشسته و هم دراز کشیدن انجام می دهم و همچنین در جایی که مربی من حریفان مختلف و موقعیت های مختلف را بیان می کند و من در آنجا در حال حرکت فیزیکی و تجسم در برابر حریف هستم ، حرکت پا انجام می دهم. این چیزی است که ما به شدت در تمرین من ادغام کرده ایم. “

منابع فیزیکی و اجتماعی را به حداکثر برسانید

“تمرین به طریقی – گاهی اوقات 10 دقیقه کشش کوتاه مدت و ترجیحاً انجام برخی ددلیفت های سنگین است – این واقعاً احساس می کنم ذهن و بدنم را درست می کنم. دوست دارم اولین تمرین روزم باشد. این به من کمک می کند تا انرژی بیشتری کسب کنم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن آسانسور انجام دهم. در دوران همه گیری بسیار انگیزشی بود. ورزش کردن همیشه اجتماعی بود ، من با مربی خود و دوستانم در ورزشگاه بودم – بسیار سرگرم کننده بود. سپس من در آپارتمانم با سطلهای اصلی Home Depot پر از ماسه بلند می کردم. من داشتم کار را تمام می کردم ، اما می گفتم: “من از این متنفرم.” من از آینده برنامه را در طول همه گیری همه گیر نگه دارید و از بسیاری جهات تیز نگه دارید. مربی قدرت من از پرینستون شروع به کار با Future کرد ، و او مانند “شما آن را دوست خواهید داشت ، بیا بپیوندید” بود. این واقعا بسیاری از اهداف من را از نظر تمرکز بر تمرینات من تسهیل کرد ، و به دلیل داشتن یک مانیتور ضربان قلب از طریق یک ساعت اپل ، آنها شما را به همراه آن برای شما ارسال می کنند. من هنگام شمشیربازی و مسابقه می توانم به ضربان قلبم نگاه کنم و سپس واقعاً سعی کنم آن را در حین تمرین تکرار و مطابقت دهم تا بتوانم قدرت و شرط خود را تا حد ممکن برای شمشیربازی کاهش دهم. اگر فقط بتوانید در یک اتاق تمرینات با وزن بدن خود را انجام دهید ، یا متعلق به یک سالن بدنسازی کامل هستید و به هر وسیله ای که در جهان موجود است دسترسی دارید ، این پلتفرمی است که واقعاً برای همه قابل استفاده است. مت فلیکوپ ، او مربی آینده من است ، و [my cat] مربی ببر مجری است. مت با او صحبت می کند و سپس Trainer Tiger درباره همه کارهایی که من انجام می دهند قضاوت می کند – و باور کنید من هیچ وقت مطابق استاندارد او کاری نکرده ام. “

از مکانی فراوان لذت ببرید

“یکی از مواردی که آنها در ورزش می گویند این است که اگر کسی را مربیگری می کنید و سعی می کنید به او توصیه کنید ، هرگز نگویید” این کار را نکن “، زیرا شبیه فیل صورتی است. بگویید “به فیل صورتی فکر نکنید!” و در ذهن شما وجود دارد اینطور نیست که من سعی کنم برخی از کارها را انجام ندهم ، فقط سعی می کنم همه کارهای درست را انجام دهم. درست غذا بخور درست بخوابید. هیدراته کنید من خیلی نزدیک به مسابقات الکل نمی نوشم. برای پروتئین ، من حداقل 200 گرم در روز می نوشم. این فقط به من کمک می کند که در حرکت خود احساس قوی کنم. سپس در زندگی خود ، آنچه را که لازم است انجام دهم تا خودم را در بهترین شرایط برای پیروزی بدست آورم. کم حرف ، بهترین قسمت برای تمرین یک ورزشکار سطح بالا شش تا هشت ساعت در روز این است که روزانه 3000 یا 4000 کالری بخورید. بهترین قسمتش هست واقعا باشکوه است برخی معتقدند مقدار زیادی که من مصرف می کنم وحشتناک است. برای من بی سابقه نیست که یک جعبه کامل غلات را در یک روز بخورم. من دوست دارم آن را بشکنم ، بنابراین چهار کاسه بزرگ در طول روز خواهم داشت – این فوق العاده است. پدر من واقعاً در مشارکت من در ورزش نقش اساسی داشت و وقتی کوچک بودم ، می گفت: خوب ، اگر بتوانید 10 پرتاب آزاد پشت سر هم انجام دهید ، ما یک اسلورپی دریافت می کنیم. اگر توپ را صد بار بدون انداختن به جلو و عقب ارسال کنید ، می توانید یک بستنی تهیه کنید. ‘ غذا همیشه راهی است که من را وادار به انجام هر کاری می کند. “

عضله فدرال رزرو عضله آب پنیر بازگشت

غلات صبحانه ویژه K اصلی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>