نقد و بررسی مجموعه بارداری نایک (M): تست Vogue Writer تست رانندگی سوتین ، شلوار استرچ و مخازن

کودکم تازه گریه نکرده بود. من و مادرم در یکی از بحث های روزمره خود که حول تقسیم قدرت بر کودک و آشپزخانه بود ، آتش بس برقرار کرده بودیم. (اگر تا به حال مادر خود را وادار کرده اید که به طور موقت برای کمک به شما در یک نوزاد تازه متولد شده مهاجرت کند.) با خستگی و خستگی روحی ، تصمیم گرفتم فرار کنم ، اولین تلاش من برای ورزش قلبی از زمانی که دخترم را به دنیا آورده ام چهار هفته ها زودتر

من به شلوار استرچ و سوتین ورزشی قبل از بارداری فشار دادم و برنامه Nike Run Club خود را روشن کردم ، هنوز در آخرین باری که در ششمین ماه بارداری ام در بزرگراه West Side تلاش کرده بودم ، یخ زده بود ، قبل از اینکه بفهمم شکم برجسته ام فارغ شده است از مزاحمت صرف به مسئولیت. کشیدم هل دادم ، چند قدم برداشتم و بعد متوقف شدم. این کیسه های شن بزرگ که به سینه من چسبیده بودند چه بودند؟ آه ، بله ، آنها سینه های جدید من بودند که پس از هفته ها استرس ناشی از تأمین ، سرانجام با شیر کافی پر شدند تا پاسخگوی خواسته های سنگین دخترم باشد. سوتین ورزشی قدیمی من آنها را صاف کرده و دو پنکیک منطبق ایجاد کرد ، در حالی که شلوار استرچ من شکم شکم پس از زایمان را از بالای کمر فشرده می کرد ، و جلوه ای شبیه به یک مخروط بستنی پر از آب ایجاد می کند. لباس های من علیه من بود ، بدنم علیه من بود – جهنم ، در آن لحظه ، احساس می کردم همه دنیا علیه من هستند.

وقتی از محله جدیدم در لس آنجلس می گذشتم ، مبهم فکر می کردم که آیا اشکهایی که از صورتم جاری می شود نتیجه هورمون ها ، خستگی یا خود ترحم است. (یا ، شاید ، مخلوطی از هر سه). وقتی به خانه رسیدم ، دخترم از خواب بیدار شده بود و خواستار فوری دادن غذا بود. من چاره ای جز کشیدن سوتین ورزشی بالای سینه خود نداشتم ، در نتیجه 40 دقیقه گردش خون را قطع کردم در حالی که بازی معمول کشش و قفل خود را انجام می دادیم. این مقدمه رسمی من برای تناسب اندام بعد از زایمان بود.

وقتی دو هفته بعد یک جعبه دنده تمرین نایک (M) به آستان من رسید ، مهارت های دویدن من پیشرفت کرده بود. مادرم به خانه برگشته بود و من خیلی سریع فهمیدم که کار با یک کودک و هیچ کمکی به معنای گذراندن بیشتر روز خود در لباس های تمرینی نیست. به طور دقیق ، به نظر می رسد تا حدودی به این صورت است: شما کودک را نزد شریک زندگی خود رها می کنید (که ممکن است با زوم تماس بگیرد یا نباشد) ، می دوید ، به خانه برمی گردید و یک کار خسته کننده انجام می دهید ، کودک را تغذیه می کنید ، کار دیگری انجام می دهید ، کودک را برای چرت زدن پایین می گذارید ، کار دیگری انجام می دهید ، و شاید – شاید – با یک دقیقه سریع جریان سلامتی Melissa Wood Health یا مدار جیلیان مایکلز آن را تکمیل می کنید تا تمرین را “کامل” کنید. (وقتی دوش می گیرید از من سال نکنید. این کار را نمی کنید.) من همچنین فهمیده بودم که کار بعد از زایمان حتی بیش از آنچه پیش بینی کرده بودم چالش برانگیز است: از یک طرف ، شما باید با بدن هنوز در حال بهبودی آرام باشید ؛ از طرف دیگر ، شما باید به خود فشار بیاورید – واقعاً به خود فشار بیاورید – فقط برای انجام دو مایل دویدن. برخی از کمبود خواب و تغییرات هورمونی را بیاندازید ، و هر تمرین مانند یک ورزش سه گانه احساس می شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>