چرا زمان تجدیدنظر در Power Nap است

همه گیری ، برنامه های روزمره ما را مختل کرده است ، از جمله اینکه چقدر خوب می خوابیم. خوابهای ناشی از استرس ، بی خوابی متناوب و خستگی بزرگ نمایی از ویژگیهای طبیعی جدید ما هستند. هنگامی که ما به دنبال زندگی پسا همه گیر هستیم ، یادگیری چرت زدن می تواند یک مهارت اساسی باشد.

با وجود گذراندن بیشتر سال گذشته در لباس خواب ، قفل کردن کمک چندانی به خوابیدن ما نکرده است. مرزهای نامشخص بین کار ، مدرسه و خانه ، به علاوه سطح پایدار عدم اطمینان و آن وضعیت اجباری اتاق استراحت احساس خستگی از ما خارج شده است اما ، این امر منجر به برخی از نکات مثبت ، از جمله تجدید نظر در مورد این باور غلط که زندگی در لبه فرسودگی شروط موفقیت است ، می شود.

برخی از افراد به حومه شهر نقل مکان کرده اند ، برخی دیگر مدیتیشن را اتخاذ کرده ، راه رفتن را کامل کرده و چرت زدن را آموخته اند. مطالعات علمی نشان می دهد که خوابیدن در طول روز ، حتی برای مدت زمان کوتاه ، به ما امکان می دهد مجدداً راه اندازی مجدد و بازده بیشتری داشته باشیم و بر سلامت روان و جسم تأثیر مثبت بگذارد. با این حال ، “مکانیسم خواب” یا این ایده که خوابیدن یک نقطه ضعف است ، ممکن است مانع خواب واقعی بسیاری از ما شود.

چرا اینقدر احساس خستگی می کنیم؟

اگرچه فقط مختل بیماری همه گیر نیست ، اما در یک سال گذشته فرسودگی به اوج خود رسیده است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) قبل از COVID-19 فرسودگی شغلی را به عنوان “استرس مزمن محل کار که با موفقیت کنترل نشده است” تعریف کرد که با از دست دادن انرژی ، از بین رفتن قدرت و کاهش بهره وری مشخص می شود. از مارس 2020 ، این پدیده در خانه های ما گسترش یافته است.

در حقیقت ، WHO در 12 ماه گذشته با افزایش فشارها باعث تشدید مسائل موجود و ایجاد موارد جدید ، 60 درصد افزایش تقاضا برای خدمات بهداشت روان را ثبت کرد ، زیرا افراد چندین عامل تحریک از جمله غم و اندوه ، انزوای اجتماعی ، استرس و درآمد ناپایدار را تجربه کردند. طبق نظرسنجی اخیر گالوپ ، درصد بزرگسالان آمریکایی که خود را “پررونق” می دانند به 48.8 درصد کاهش یافته است که پایین ترین سطح از زمان رکود اقتصادی 2008 است. در حالی که در انگلیس بود ، یک نظرسنجی اخیر ایپسوس موری اشاره می کند که 60 درصد اظهار داشتند آنها مثبت ماندن را سخت تر می کنند.

تأثیر اتكای فعلی ما به فناوری سهم بزرگی در فرسودگی جمعی ما داشته است. در هیچ زمانی از تاریخ ، کنفرانس مجازی به این اندازه همه گیر نشده است. تقریباً یک شبه ، این تنها روش برای معاشرت ، کار و تحصیل در خانه بود که باعث ایجاد اشکالات همراه ، مربعهای بی چهره و یادآوری های دکمه خاموش می شود و باعث خستگی بیشتر می شود. تحقیقات انجام شده توسط جرمی بایلنسون ، مدیر بنیانگذار آزمایشگاه تعامل انسانی مجازی دانشگاه استنفورد ، بر کاهش میزان اضافه بار دیداری و ذهنی ناشی از ارتباط زیاد چشم نزدیک “غیرطبیعی شدید” و عدم تحرک هنگام کنفرانس های مجازی متمرکز است. این مطالعه توصیه می کند اندازه و تعداد چهره های روی صفحه را به حداقل برسانید و هنگام استراحت منظم و استراحت کافی ، خود را مشاهده کنید.

آیا خواب روزانه می تواند به جلوگیری از فرسودگی شغلی کمک کند؟

فرسودگی شغلی را در نظر بگیرید که وقتی به حد مجاز می رسیم ، تلنگر می زند یک نشانه واضح برای اولویت قرار دادن استراحت است. مطالعه دانشگاه هاروارد توسط سارا مدنیک و کن ناکایاما در سال 2002 با عنوان اثر ترمیمی چرت زدن در تخریب ادراکی نتیجه گرفت که چرت زدن می تواند راه حلی برای فرسودگی شغلی باشد. وقتی قشر بینایی خسته می شود ، توانایی ما در گرفتن اطلاعات جدید کاهش می یابد. استراحت ، حتی برای مدت زمان کوتاه ، به ذهن این امکان را می دهد تا به روشی بارورتر راه اندازی مجدد و عملکرد شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>