چگونه از طریق 6 روش مورد حمایت متخصص با استرس کنار بیاییم

3. خودآگاهی مثبت را با یوگا پرورش دهید

هزاران سال است که از یوگا برای پرورش خودآگاهی ، تحول و ایجاد ارتباط استفاده می شود. این همچنین یک ابزار قابل توجه برای مدیریت استرس است. کلی لیوینگستون ، درمانگر یوگا می گوید: “من معتقدم که یوگا برای همه مناسب است ، اما برای همه نیز متفاوت است.” “برخی از افراد از یک تمرین شدیدتر که باعث ایجاد قدرت ، قدرت عضلانی و استقامت می شود ، سود می برند. برخی دیگر از این روش نرم تر که موجب آرامش می شود ، به مدیریت درد کمک می کند و سیستم های فیزیولوژیکی را که یوگا می تواند تحت تأثیر قرار دهد – سیستم ایمنی ، گردش خون ، هضم ، غدد درون ریز و غیره – هدف قرار می دهد.

به گفته لیوینگستون ، بهترین زمان برای تمرین یوگا صبح است. وی توضیح می دهد که این به ما کمک می کند تا لحن دیگر سیستم عصبی خود را تنظیم کنیم تا بتوانیم با آگاهی بیشتر از بدن و نفس خود در موقعیت های استرس زا حرکت کنیم.

وی توصیه می کند: “هنگام شروع استفاده از یوگا به عنوان ابزاری برای تسکین استرس ، توجه به آنچه در حال حاضر در بدن شما اتفاق می افتد ضروری است.” “به عنوان مثال ، اغلب اوقات هنگام استرس ، تنش را در شانه ها ، سینه یا شکم خود حمل می کنیم. نفس ما ممکن است متغیر ، سریع و کم عمق باشد. برای تسکین این سیستم ها ، بر روی حالاتی تمرکز کنید که این مظهر فیزیکی استرس را خنثی می کنند. موقعیت هایی مانند ژست کودک ، خم شدن پهلو ، وارونگی – وارونه شدن – و چین خوردگی رو به جلو می تواند به ایجاد پاسخ پاراسمپاتیک کمک کند. “

4- از طریق روان درمانی از استرس خود بگویید

یکی دیگر از راه های عالی برای از بین بردن استرس ، صحبت در مورد آن با یک متخصص از طریق درمان است. جس سیمان ، روان درمانگر می گوید: “شفابخشی روح یک راه برای بررسی این عمل است.” Vogue. “این مانند یک سالن ورزشی برای دنیای عاطفی و ذهنی شماست. فضایی که بتوانید خود را بهتر بشناسید ، چه چیزی شما را رانده ، آسیب ها و ترس های خود را می پذیرد ، آنها را بپذیرید و خود را از شر آنها رها کنید ، بنابراین می توانید یک فرد شاد ، مراقب تر نسبت به خود ، دیگران و کره زمین باشید “

به گفته سیمان ، هر کسی می تواند از روان درمانی استفاده کند و از آن بهره مند شود ، اما یافتن درمانگر مناسب برای شما مهم است. “مقیم نشو. مطمئن شوید که به شهود خود گوش می دهید و قبل از ارتکاب صحبت ، با درمانگران مختلف صحبت می کنید. درمان کار است ، و گاهی اوقات سخت خواهد بود. وقتی احساس ناراحتی کردید ترک نکنید. ناراحتی می تواند به معنی بهبودی باشد. وقت خود را در این فرآیند بگذارید. برخی از عادت ها و الگوهای ما دهه هاست که تکرار می شوند – قرار نیست یک شبه از بین بروند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>