چگونه شیوع همه گیر ما را نسبت به مرزهای شخصی حساس تر کرده است

به گفته دکتر بوکو ، هر کسی که دچار تروما شود ، حساس و حساس تر از مرزهای خود می شود. دکتر بوکو توضیح می دهد: “آنها از نظر احساسی خام تر می شوند ، با نیازهای داخلی و مرزهای خارجی خود سازگارتر می شوند ، بنابراین بسیاری از مواردی که ما از نظر مرزها می بینیم مربوط به آن آستانه جدید و آن پنجره جدید است. تحمل

و اما در مورد چگونگی برخورد با آن؟ ندرا هشدار می دهد: “همه ضربه های متفاوتی را تجربه می کنند.” “برخی از مردم به سمت دیگران فرار می کنند ، و دیگران فرار می کنند. دوستان و خانواده ممکن است فکر کنند که داشتن گفتگو درمورد نحوه کار بچه هایشان یا اتفاقاتی که با شریک زندگی آنها می گذرد بسیار مهم است ، اما این برای افرادی که قبلاً کارهای زیادی را انجام می دهند بسیار طاقت فرسا است. بنابراین باید سطح لطف و بخشش خاصی داشته باشیم. “

همه ما فرصتی برای ارتقا سطح ارتباطات خود با یکدیگر و همچنین درک خود از نیازهای همه داریم. با توجه به این موضوع ، در اینجا پنج مورد عملی وجود دارد که می توانند به عنوان اعمال خودمراقبتی دو برابر شوند:

مرزهای خود را با صدای بلند نامگذاری کنید

همانطور که ما با بازگشایی جامعه رو به جلو هستیم ، آشکار است که برخی از تخلفات مرزی اجتناب ناپذیر است. به عنوان مثال ، درک شدن دشوار خواهد بود اگر دیگر در انزوا نباشید ، و ممکن است کاری در این زمینه انجام ندهید. ندرا می گوید ، اما اگر کسی برای راحتی شما خیلی نزدیک ایستاده است ، می توانید از فضای خود دفاع کنید.

اگر شما فردی هستید که قبلاً دوست داشتید مردم را در آغوش بگیرید ، اما آغوش بدون رضایت دیگر احساس خوبی برای شما ندارد ، مهم است که مردم را در جریان بگذارند. این ممکن است به همین سادگی باشد ، “سلام ، من از اینکه دفعه دیگر قبل از اینکه مرا بغل کنی از من می پرسیدی سپاسگزارم.” دفاع از مرزهای خود فقط بخشی از مراقبت از خود نیست. انجام این کار می تواند به شخص دیگر فرصتی بدهد تا نام خود را نامگذاری کند.

با هیچ رشته ای به هم پیوست شوید

به یاد داشته باشید که دستیابی می تواند معنی دار باشد حتی اگر منجر به مکالمه یا برنامه ریزی های برنامه ریزی شده نشود. حتی گاهی اوقات “حال شما” می تواند طاقت فرسا باشد. در عوض ، ندرا پیشنهاد می کند با یادآوری حمایت شروع کنید. سعی کنید: “من به تو اهمیت می دهم و دوستت دارم.”

ندرا می گوید: “من فکر می کنم وقتی این کار را شروع می کنید ، مردم بازتر هستند تا واقعاً به شما بگویند که چگونه کار می کنند.”

در صورت نیاز تماس بیشتری بگیرید

ندرا توضیح می دهد ، اگر کسی هستید که تمایل به تماس بیشتر دوستان و عزیزانتان دارید ، “مهم است که به مردم بگویید که چه چیزی نیاز دارید.” “گاهی اوقات ، مردم نمی دانند که شما می خواهید بیشتر با آنها تماس بگیرید زیرا آنها نمی خواهم باشم تصور نکنید که مردم شما را فراموش می کنند زیرا ممکن است طوری رفتار کنند که برای آنها بهتر باشد و این واقعاً هیچ ارتباطی با شما نخواهد داشت. می توانید به مردم بگویید ، اشکالی ندارد که با من تماس بگیرند. دوست دارم بیشتر اوقات از شما بشنوم. لطفاً هفته ای دو بار با من تماس بگیرید. ‘ شما می توانید این را بگویید. “

صبر را تمرین کنید

آیا برای همیشه اینگونه خواهیم بود؟ به گفته کارشناسان ، اگر صبور بمانیم امید زیادی وجود دارد. به گفته دکتر بوکو ، ابتدا به “محرک” آسیب جمعی ، که در این مورد همه گیری است ، نیاز داریم تا کاهش یابد تا ظرفیت های عاطفی افراد قبل از وقوع آسیب اولیه به سطح پایه خود بازگردند. سپس افراد شروع به “تجربه خود به عنوان افرادی می کنند که به شیوه های مشابه قبلی دوباره درگیر شده و کار می کنند.”

دکتر بوکو می گوید ، اگرچه برخی از تغییرات اجتماعی که ما تجربه می کنیم دائمی خواهد بود ، اما با انتخاب بینش جدیدی راجع به چگونگی وجود کارآمدتر و ایمن تر وجود دارد. بنابراین ، بله ، ما متفاوت خواهیم بود ، اما فرصتی برای افزایش درک و پذیرش وجود دارد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>