چگونه یک تکنیک جدید ذهن آگاهی – و برخی از لهستانی های بسیار خوب – به من کمک کردند تا عادت گزش ناخن خود را بزنم

قبل از ازدواج ، شوهرم و من منتظر بودیم تا روی تاراکت جایی بلند شویم که او خم شد و نجوا کرد ، “ناخن هایت را گاز نگیر”. من به او چرخیدم ، چشمهایم را تنگ کردم و هق هق کردم ، “مراقب کار خودت باش” با لحنی چنان پر از زهر که هر دو از خنده ترکیدیم. اگر بخشی از آن شما نباشد ، کنه عصبی چیست؟

ناخن جو بودن همیشه احساس کرده ام که اتفاقی افتاده است به من من تصمیم نگرفتم که ناخن هایم را گاز بگیرم ، اما تا زمانی که به یاد می آورم ، آنها به حداقل رسیده اند. هنگامی که من کوچک بودم مادرم مکیدن انگشت شست را با قطره ای از تاباسکو زیر ناخن من هنگام خواب فتح کرد ، اما حتی این تاکتیک هسته ای مانع از گزیدن یک عمر نبود. بنابراین من با راهنمایی های نیشخند خورده ارشد ارشد صحبت کردم و به عنوان یک گزارشگر مد ، با اطمینان در نمایش های مد شرکت کردم –احمق– بدون مانیکور. روز عروسی ام نیز همان قیافه را داشتم.

حتی اگر می خواستم متوقف شوم ، نمی توانستم. نذر ناخن برای من هیچ معنایی نداشت – سرعتهای ناگهانی در جاده و به هم زدن بیشتر. و گرچه ممکن است فکر کنید که طغیان گرما هراسی بین المللی ، که طی آن به ما توصیه شده است که دستان خود را از چهره دور نگه داریم ، این کار را انجام می دهد ، شما اشتباه می کنید. همه گیری یک ساله نتوانست حرکت من را بشکند. اما وقتی با افشاگری جن سینسرو روبرو شدم عادات بد، یک کتاب خودیاری که در دسامبر گذشته پس از موج سوم COVID آغاز به کار کرد ، من شروع به دیدن جهانی کردم که در آن می توانستم این عادت را از بین ببرم.

کنار آمدن با این واقعیت که جویدن ناخن من در واقع عادت – ساخت خودم بود که می توانم از آن فرار کنم – یک سنگ بنای آموزه های سینسرو است که به عنوان یک راهنمای 21 روزه و گام به گام ارائه می شود. همه ما در مورد چگونگی تسلط بر رفتارهای تکرار خودکار – معمولاً درست در حدود سال نو – چیزهای زیادی شنیده ایم ، اما رویکرد درخشان سینسرو از هویت به عنوان ابزاری استفاده می کند. او در تماس اخیر به من می گوید: “ما خیلی روی قسمت عمل تمرکز می کنیم ، که مهم است ،” اما شما باید ذهنیت خود را نیز درگیر کنید. ” سینسرو به عنوان یک مربی موفقیت مشهور ، می داند آنچه شما احتمال می دهید و آنچه در مورد خودتان باور دارید بسیار مهم است. این چند سال پیش وقتی تصمیم گرفت سیگار را ترک کند ، برای او کاملاً واضح شد. هنگامی که به دنبال کوکتل ها رفت و فکر کرد “به عنوان یک سیگاری سابق که در تلاش بود سیگار را ترک کند” خود را برای مذاکره باقی گذاشت ، فکر کرد ، “خوب ، صدمه ای نخواهد دید.” وی توضیح می دهد که با شناسایی شخصی که از بدن خود بسیار مراقبت می کند و دارای ریه های صورتی و سالم است ، “این نوع افراد حتی وارد مذاکره نمی شوند”. “شما باید به اندازه آنچه که انجام می دهید ، عوض کنید.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>