چگونه یک کوسن مراقبه ای روال صبحگاهی یک سردبیر را تغییر داد

جنبش سلامتی مملو از تجربیات و محصولاتی است که نویدبخش دفع سطح بالای کورتیزول است. و گرچه خرید آخرین وسیله یا مومیایی که باعث ایجاد آرامش می شود وسوسه انگیز است ، مراقبه هنوز هم به عنوان یکی از نهایی ترین عوامل کاهش دهنده استرس حکمرانی می کند.

من مدیتیشن را درست قبل از بروز همه گیری متوقف کردم ، بیشتر به این دلیل که یک روز صبح فراموش کردم. یک روز به چند روز تبدیل شد و ماه ها بعد هنوز مراقبه نکرده بودم. من هر روز زنگ هشدارهای مکرر تنظیم می کنم ، اما سریع آنها را نادیده گرفتم. آنها احساس آزار می کردند ، مانند کسی که از پله ها فریاد می کشد “زمان مراقبه !!!” پاس سخت در واقع کنار گذاشتن 20 دقیقه واقع بینانه بود ، اما در زمانی که من خودم را با عادی جدیدی که توسط همه گیری ایجاد شده بود وفق می دهم کاملاً غیرممکن احساس می کردم. من به چیزی خوشامدترتر برای راهنمایی در عمل احتیاج داشتم و کمتر از روشهای ایده آل کاهش استرس در حال توسعه بودم. به جای مراقبه و حرکت ، خودم را غرق در غذای بد و حتی تلویزیون بدتر کردم. پس از ماه ها مه مغز ، افزایش وزن و سایر علائم ناخواسته ، نوبت به ایجاد تغییر رسیده است.

یادم آمد جیمز کلیر را خواندم نیویورک تایمز کتاب پرفروش، عادات اتمی، که توضیح می دهد برای آسان تر شدن یک عادت جدید ، باید تعداد مراحل مورد نیاز را کاهش دهد. یکی از راه های انجام این کار داشتن نشانه بصری است که به عنوان یادآوری عادت گفته شده ای که مایلید آن را ترک کنید ، است. این برای من در مصرف ویتامین ها سال گذشته م workedثر بود. فقط بعد از اینکه بطری ها را روی پیشخوان حمام خود ردیف کردم ، به یاد آوردم که آنها را بردارم. با توجه به این منطق ، من فهمیدم که اگر یک بالشت مراقبه خریداری کردم و آن را به وضوح در اتاق نشیمن خود قرار دادم ، می توانم به راحتی عمل کنم. و ، با همیشه حضور بالش ، شاید مراقبه های صبحگاهی من دوباره سازگار شود. و شد

من برای مدیتیشن یک بالش پرتاب معمولی روی زمین می گذاشتم ، اما شکل آن هرگز درست نبود. مجبور شدن به طور مداوم موقعیت خود را تنظیم کنم ، یا به فکر افتادن زانوهایم از روی بالش باشم ، بیشتر از اینکه یک کمک باشد ، مانع می شود. در جستجوی یک بالشتک مراقبه خوب ، می خواستم چیزی مربع و برعکس گرد داشته باشم تا بتوانم زانوهایم را در حالی که پای ضربدر نشسته اید ، قرار دهم. من همچنین می خواستم چیزی را پیدا کنم که اگر در اتاق نشیمن خودم به مدت نامحدود آن را کنار بگذارم ، چشم چشم نخواهد بود. وقتی به یک کوسن مخروطی مخروطی 40 دلاری Higogogo برخوردم که در طیف رنگی موجود بود (من خاکستری تخته سنگ را انتخاب کردم) ، من فروخته شدم. من هر روز صبح پنج دقیقه راحت و با ستون فقراتم مستقیم به دیوار می نشینم (آزمون و خطا به من نشان داد که پنج دقیقه کمترین زمانی است که باید برای احساس اثرات مراقبه به خود اختصاص دهم). این یک رسم ارزشمند من شده و این یک مراسم است که به خوبی من کمک می کند. تنها چیزی که به آن نیاز داشتم یک بالشت مراقبه بود تا بتوانم آن را به من یادآوری کنم.

تصویر محصول

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>