9 کتابی که رابطه من با بدن من را تغییر داد

برای مدت طولانی بیش از آنکه به یاد داشته باشم ، رابطه من با بدن من یک جنگ فرسایشی بود. من آنقدر کوچک بوده ام که بتوانم در شلوار جین سایز نمونه قرار بگیرم و آنقدر بزرگ هستم که بتوانم واکسن COVID-19 را بر اساس BMI بگیرم ، اما ثابتی که مرا در این مقیاس بالا و پایین می کرد ترس بود. ترس از اینكه وزن اضافه كنم ، ترس از اینكه لاغر نشوم ، ترس از اینكه چاق شوم یا بمانم ، و بنابراین از نظر من دوست داشتنی نیستم. می دانستم که بی دلیل با خودم ظلم می کنم ، اما با این حال ، به نظر نمی رسید که جلوی این کار را بگیرم.

این روزها نگرش من نسبت به غذا ، ورزش و وزنم سالم تر از گذشته است ، بیشتر به خاطر جدایی اخیرم با فرهنگ رژیم و تمرکز بر پیگیری فعالیت بدنی که در واقع احساس خوبی به من می دهد. که گفت ، من هنوز هم برخی از روزها بیدار (خوب ، بسیاری از روز) متنفر از بدن من. اگرچه این اتفاق می افتد ، من ابزارهای زیادی از درمان ، دویدن تا پخت و پز در اختیار دارم که به من کمک می کند تا در جهان گسترده تری لنگر بیاندازم. و اگر من واقعاً در تلاش برای دستیابی به آرامش بدن تلاش می کنم ، تمایل دارم که به دنبال یک کتاب باشم.

البته ، خواندن یک درمان کامل برای بدشکلی بدن نیست ، اما در مقابل فتفوبیای ریشه دار در جامعه ، همیشه مفید است که یادآوری کنم من از تنها کسی که تمام تلاش خود را برای خوب بودن با خودشان دارم بسیار دور است. در زیر ، لیست 9 کتابی را که به آنها مراجعه کرده ام – از خاطرات گرفته تا رمان ها و راهنماها – برای تشویق برای جلوگیری از نفرت از بدن من ، و در عوض تلاش برای پذیرش خود ، پیدا کنید.

درسهایی از Fat-o-کره: رژیم را ترک کرده و با بدن خود آتش بس اعلام کنید توسط کیت هاردینگ و ماریان کربی (2009)

تصویر ممکن است شامل: تبلیغات ، پوستر ، بروشور ، کاغذ ، آگهی تبلیغاتی و متن باشد

درسهایی از کره چربی

اگر بزرگ شده اید که از رژیم گرفتن متنفر هستید ، اما نمی توانید راهی برای غذا خوردن (یا به طور گسترده تر ، موجود) که حول محدودیت نیست ، تصور کنید ، این کتاب می تواند برای شما مناسب باشد. تمرکز هاردینگ و کربی بر ایجاد “آتش بس” با بدن شما – به جای تیراندازی برای 100٪ ، 24/7-عشق به خود – کلیدی است. کتاب آنها متشکل از مقاله هایی است که به افرادی که می خواهند با اشکال فیزیکی خود صلح کنند ، توصیه های عملی ارائه می دهد ، از جمله “قضاوت درباره سایر زنان را متوقف کنید” و “در مورد پذیرش چربی و علم چربی”

گرسنگی توسط Roxane Gay (2017)

تصویر محصول

گی مراقبت می کند توضیح دهد که خاطرات پرفروش او “داستان موفقیت” کاهش وزن نیست ، در عوض افزایش وزن نوجوان خود را در زمینه سو abuse استفاده جنسی ، تنهایی و آسیب پذیری قرار می دهد. با این کار ، او جسورانه چشم انداز چاقی را به عنوان محافظت خود تصور در برابر جهانی ارائه می دهد که خواهان نابودی او است. غیرقابل انکار است که تماشای Gay در بازدید از آسیبهای قدیمی بسیار دردناک است ، اما همراهی با شروع بهبودی بسیار آرامش آور است و آرام آرام یاد می گیرد به بدن خود آنچه را که واقعا درخواست می کند بدهد.

شیر تغذیه شده توسط ملیسا برودر (2021)

تصویر محصول

برودر در شیرجه زدن به آرایش روانشناختی نفرت از خود مهارت منحصر به فردی دارد و این کار را با افسوس در این کاوش خیالی از مبارزه یک زن جوان یهودی کریر با غذا خوردن بی نظم در لس آنجلس امروزی انجام می دهد. چاقی فقط به عنوان چیزی که باید از آن ترسید ارائه نمی شود شیر تغذیه شده؛ یک زن فربه نیز به عنوان شیئی از هوس ، عشق و آرزو به تصویر کشیده می شود و گرسنگی خودش – برای غذا ، برای رابطه جنسی ، برای ایمان و ارتباط – در اساسی ترین و ذاتی ترین اشکال انسانی آن به تصویر کشیده شده است.

این بزرگ است: چگونه بنیانگذار ناظران وزن ، دنیا و من را تغییر دادند توسط ماریسا ملتزر (2020)

تصویر محصول

در این هیبرید خاطره ای و غیر داستانی ، ملتزر ماهرانه تاریخچه رژیم غذایی گسترده خود را با داستان زندگی ژان نیدتچ ، زن خانه دار کوئینز که Weight Watchers را در 1963 تاسیس کرد و به ایجاد “فرهنگ رژیم” همانطور که امروزه می شناسیم ، آمیخته است. این بزرگ است صریحاً در مورد یا علیه Weight Watcher یا هر رژیم دیگری دعوی نمی کند. بلکه داستان دو زن کاملاً متفاوت است که هرکدام بیشتر زندگی خود را صرف سازگاری با یک نوع بدن ایده آل کردند و با این کار فیلمنامه بالقوه ای برای زندگی شما در خارج از محدودیت ها ارائه می دهد.

فعالیت لذت: سیاست احساس خوب بودن توسط adrienne maree brown (2019)

تصویر ممکن است شامل: متن ، تبلیغات ، حروف الفبا ، پوستر ، کاغذ ، شماره ، نماد ، بروشور و آگهی تبلیغاتی باشد

این مجموعه مقاله از نویسندگان از جمله سونیا رنی تیلور ، الکسیس پائولین گامبس ، لیا لاکشمی پیپزنا-ساماراسینها و قهوه ای خود شامل طیف گسترده ای از موضوعات است که همه به یک سوال اصلی بازمی گردند: لذت چیست و چه کسانی از نظر ساختاری دلسرد شده اند از پیگیری آن؟ رویکرد آزادانه براون به غذا ، جنس ، دارو و لیست طولانی دیگر به اصطلاح “رذایل” خواننده را ترغیب می کند که به جای پایبندی به گناه و روایت های شرم آور و ارزشمند و لذت بردن ، خود تعیین کند که چه چیزی برای آنها شادی آور است.

قلب گرسنه: ماجراهایی در عشق ، زندگی و نوشتن توسط جنیفر وینر (2016)

تصویر محصول

جنیفر وینر بیشتر بخاطر سابقه طولانی داستان نویسی خود شناخته می شود که قهرمانان بزرگ را به طور کامل در پیش زمینه قرار می دهد ، اما این خاطرات تجربیات شخصی او را در مورد وزن ، غذا ، ناامنی ، از دست دادن ، عشق ، والدین و خودپذیری ، اضافه کردن به یک داستان زندگی که احساس می کند آنقدر صمیمی است که گویی وینر خودش آن را برای یک فنجان قهوه برای شما تعریف می کند.

شما حق چاق ماندن را دارید توسط ویرجی تووار (2018)

تصویر ممکن است حاوی: انسان ، شخص ، تبلیغات ، ورزش ، تناسب اندام ، ورزش ، ورزش ، تمرین کردن ، پوستر ، بروشور و کاغذ باشد

شما حق چاق ماندن را دارید

“قبلاً اعتقاد داشتم که از غذا و چاقی می ترسم ، اما اکنون می دانم که ترس از یک فرهنگ کاملاً آشفته است که به من اجازه رشد نمی دهد. فرهنگی که در واقع برای تخریب من سرمایه گذاری شده است. “، ویرجی تووار ، نویسنده ، فعال و متخصص تصویر بدن ، در این تحقیرآمیز بودن یک فرهنگ رژیم غذایی می نویسد که نسل های چاق را مجبور کرده است خشم خود را به بدن خود متمرکز کنند ، نه در جامعه ای که اجازه نمی دهد آنها در هر اندازه ای آزادانه و شاد زندگی کنند.

تیز توسط Lindy West (2016)

تصویر ممکن است حاوی: لیندی وست ، انسان ، شخص ، بروشور ، تبلیغات ، مقاله ، آگهی تبلیغاتی و پوستر باشد

این خاطرات را می توان به عنوان منبع اصلی مجموعه درجه یک هلو ، با هدایت ایدی برایانت به همین نام ، شناخت ، اما بازنگری در نثر غنایی و غالباً خنده دار وست – که همه چیز از نفرت بدن تا سقط جنین تا غم و اندوه تا عشق عاشقانه را لمس می کند – یک یادآوری ضروری است که زندگی افراد چاق می تواند و شامل بسیاری از افراد باشد.

یوگای هر بدن: ترس را رها کنید ، روی تشک بروید ، بدن خود را دوست داشته باشید توسط Jessamyn Stanley (2017)

تصویر محصول

حتی اگر واقعا از نظر جسمی خود را تحریف نکنید ، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری این راهنمای مصور توسط معلم یوگا و فعال مثبت بدن جسامین استنلی وجود دارد. این کتاب 50 حالت آسان برای پیگیری یوگا را با دستورالعمل های روشن ارائه می دهد ، اما همچنین یک چشم انداز از ورزش را نشان می دهد که با تمایل هنوز انقلابی به احساس کردن، به جای نگاه ، بهترین شماست.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>